14-May-2024, 07:11 PM
Het is ook afhankelijk van het soort veer en demper wat er verbouwd is, als je er 1 met een spiraal hebt.
Het kan zijn dat je kaal al een beetje aan de bovenkant van het gewichtsspectrum zit wat die bepaalde hardheid spiraal afdekt. Dan kon je er met bagage wel eens overheen gaan. Met die schotel breng je meer voorspanning op de veer, maar de veer wordt er niet harder van. Meestal staat er ergens een gedrukt getal op de veer, wat de hardheid van de veer aangeeft. Ook de demping is niet altijd optimaal. De gebruikte dempertjes vindt je meestal niet op heel dure fietsen terug. Het binnenste deel van het veerelement, daar zit vaak de demping. Soms gaat dat lek.
Een hurricane is geen fiets die berucht is om zijn dein gedrag bij het trappen, volgens mij.
Bij veel Velomobiel.nl velomobielen kun je het veerelement eenvoudig een beetje langer maken als je er veel bagage in hebt. Dan druk je hem weer wat omhoog.
Het kan zijn dat je kaal al een beetje aan de bovenkant van het gewichtsspectrum zit wat die bepaalde hardheid spiraal afdekt. Dan kon je er met bagage wel eens overheen gaan. Met die schotel breng je meer voorspanning op de veer, maar de veer wordt er niet harder van. Meestal staat er ergens een gedrukt getal op de veer, wat de hardheid van de veer aangeeft. Ook de demping is niet altijd optimaal. De gebruikte dempertjes vindt je meestal niet op heel dure fietsen terug. Het binnenste deel van het veerelement, daar zit vaak de demping. Soms gaat dat lek.
Een hurricane is geen fiets die berucht is om zijn dein gedrag bij het trappen, volgens mij.
Bij veel Velomobiel.nl velomobielen kun je het veerelement eenvoudig een beetje langer maken als je er veel bagage in hebt. Dan druk je hem weer wat omhoog.