16-May-2024, 03:49 PM
(16-May-2024, 03:29 PM)LigZeeuw schreef: Ik ben wel eens benieuwd wat er zo lastig is aan leren rijden in een VM dat je dan krassen en/of deuken zou rijden? Ik heb zelf nog nooit in een VM gereden (helaas) dus ik ben zomaar nieuwsgierig.
Verkeerd inschatten van drempels, te korte of grote bocht waardoor je een stoeprand raakt, of een hekje, paaltje, muurtje. Slecht wegdek, per ongeluk met een wiel van het wegdek de berm in op een dun weggetje, vervelende kinderen, domme mensen, tokkies die meer met hun mobiel bezig zijn dan opletten, egoïsten die hun honden niet aan de lijn houden, oudjes op een e-bike (al helemaal bij een stoplicht waar ze staan te klojo'en om weer op de fiets te komen.
en zo kan ik over een uur nog wel bezig zijn met schrijven Die kras gaat er op komen, of je het nou wilt of niet!
met de DFXL had ik gisten ook een dozijn inschattingsfouten, sturen is toch wel even wennen als je al jaren tank gewend ben, en de tourkap was van de fiets gewaaid dus daar zitten nu ook krassen op, tijdens het in/uitstappen met m'n schoenplaatjes de rand bekrast.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron