16-May-2024, 07:51 PM
Ik kan de route wat grof inschatten, op basis van de kaart. Een deel van die Route komt me wel bekend voor. Het stukje tussen Wageningen en Arnhem is her en der niet vlak. Grebbeberg, Wageningseberg. Wat ik daar prettig rijden vind is in Rhenen bij de brug de Cuneralaan helemaal onderlangs te pakken. Is een gravelfietspad, maar was wel te doen met de Milan de laatste keer dat ik er reed. Dan onderaan de bult over de dijk, onderlangs Wageningen. De Grebbedijk LF 4. Via Renkum-Heelsum langs Kasteel Doorwerdt en het oude kerkje van Oosterbeek.
100 km op een dag met een bepakte VM in vlak Nederland is wel te doen als je door kunt fietsen. Plan je route goed en kijk deze goed door op Googlemaps, streetview. Raak je ergens verzeild in een bloemkoolwijk, of andere ellendige infrastuctuur, keldert de snelheid en de fietsvreugde enorm.
100 km op een dag met een bepakte VM in vlak Nederland is wel te doen als je door kunt fietsen. Plan je route goed en kijk deze goed door op Googlemaps, streetview. Raak je ergens verzeild in een bloemkoolwijk, of andere ellendige infrastuctuur, keldert de snelheid en de fietsvreugde enorm.