17-May-2024, 04:17 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-May-2024, 04:18 PM door Bacchus.)
(17-May-2024, 03:57 PM)Hardloper schreef: Ik heb een wandeling gedaan met veel hoogte verschil met een Garmin GPSMaps en was vergeten uit te zetten. Dus de activiteit is automatische opgeslagen en nu krijg ik hem onmogelijk in Connect. Hier loop ik wel tegen aan, maar over algemeen heb ik geen grote issues met Garmin producten.Niet zeker of ik je goed begrijp maar: Vanuit een GPSmap naar Connect? Dat vind ik altijd een hoofdpijnpad maar zou als volgt(*) moeten werken. Het is even geleden, dus misschien is er een beter methode inmiddels:
1. Verbind de GPSmap met kabel met een PC (of telefoon of tablet, dat kan ook, als het maar internetverbinding en een browser heeft). Je zou dan met verkenner ofzo door de bestanden moeten kunnen bladeren.
2. Open op de PC connect.garmin.com en log in.
3. Klik op de wolk-met-pijl rechtsboven en voeg het relevante gpx-log-bestand van de GPSmap toe. Achteraf kun je dan eigenschappen invullen voor de activiteit.
Als je moet knippen omdat er activiteiten achter elkaar instaan: Ik heb betere ervaringen met een programmeurs-tekstprogramma (je bent programmeur of niet, ten slotte) dan met Basecamp.
(*) Uitgaande van de 62, vrij zeker dat het op een 60 ook werkt, nieuwere geen idee.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course