17-May-2024, 05:56 PM
(17-May-2024, 05:08 PM)Merijn schreef: Fietsen weg doen ben ik sowieso niet zo sterk in ?. In totaal 14 fietsen voor 4 mensen….. Er staat nog een ongebruikte volgeveerde carbon ligtandem, een ongebruikte houten fiets en een ongebruikte lage kantelknik racer. Allemaal zelfbouw met wat sentimentele waarde, en de tandem is nog echt prima.
Die DF klinkt wel interessant. Ik ben een beetje huiverig voor de felheid en onvoorspelbaarheid waar ik over gelezen heb, en het instapgat is vrij klein. Ik zou sowieso de XL moeten, met ruim 1.9 m en schoenen 46 (47/48 in fietsschoenen). Misschien toch eens verder naar kijken.
Fel, als in lekker direct reagerend op jouw acties? Dat is fijn
En onvoorspelbaar vind ik de DF XL ook niet. Het is wel zo dat het kantelpunt erg plotseling bereikt wordt, maar dan moet je toch al redelijk tekeer gaan (proberen haaks de bocht om te gaan met 30+ km/h)
Het instapgat is vrij klein, dat is waar, maar tenzij ik met spijkerbroek met leren riem probeer uit te stappen ervaar ik geen problemen. En ik ben redelijk stevig gebouwd.
Je mag wel een keer mijn DF XL proefrijden als je in de buurt van Rotterdam bent