18-May-2024, 01:13 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-May-2024, 01:16 PM door Willeke_IGKT.)
Ik kan in mijn Strada bij mijn voorwielen zonder uit te stappen, ik klick echter altijd even mijn voet uit en flintstone. En hoewel niet echt dagelijks, ik gebruik het op woon-werk ritten een paar keer in de week en in iedere langere tocht wel een paar keer.
Met mijn arm op de grond afzetten kan ik vergeten, ik haal buitenom nog niet de onderkant van de fiets.
Uit al deze reacties zie ik dat het echt persoonlijk is, probeer het uit of probeer een proefrit in een fiets met en zonder gat.
@365cycle, waar vind jij genoeg hoogte verschil in de juiste richting in onze vlakke provincies?
Met mijn arm op de grond afzetten kan ik vergeten, ik haal buitenom nog niet de onderkant van de fiets.
Uit al deze reacties zie ik dat het echt persoonlijk is, probeer het uit of probeer een proefrit in een fiets met en zonder gat.
@365cycle, waar vind jij genoeg hoogte verschil in de juiste richting in onze vlakke provincies?
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)