19-May-2024, 10:28 PM
Om nog even verder OT te dwalen: verlaten jullie het verplichte ( maar vaak linke) fietspad en zo ja ook in de snelle jongens die de 75 cm breedte niet halen? Alleen het oudere velomobiel / Sinner spul en de Milan GT lijken daar aan de komen.
Ik heb er net een oude nogal uit de hand gelopen draad over gelezen die me niet veel verder hielp.
Het lijkt een beetje de keuze tussen veilig en illegaal of onveilig en legaal. Between a rock and a hard place…..
Voor mijn woon-werk route wel relevant, want daar zouden wel een paar stukken in zitten binnen de bebouwde kom waar het fietspad niet de fijnste optie is, maar wel verplicht.
Ik heb er net een oude nogal uit de hand gelopen draad over gelezen die me niet veel verder hielp.
Het lijkt een beetje de keuze tussen veilig en illegaal of onveilig en legaal. Between a rock and a hard place…..
Voor mijn woon-werk route wel relevant, want daar zouden wel een paar stukken in zitten binnen de bebouwde kom waar het fietspad niet de fijnste optie is, maar wel verplicht.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen