20-May-2024, 10:06 AM
(20-May-2024, 09:02 AM)bucovaina schreef: .......Ik zou het motormanagement op hogere snelheden dan ook aftoppen. Ik zou vooral geïnteresseerd zijn om om van stilstand vlotter op snelheid te zijn.
Misschien als toevoeging, ik wil vooral een motor om met woon-werkverkeer op de rijbaan te kunnen en geen andere auto's niet te hinderen. 35km/h bijv. vind ik te traag om op de rijbaan te gaan, dan moet je naar mijn gevoel op het fietspad, maar dan is 35km/h weer kamikaze-snelheid. Dan mag je max 25km/h (België en zijn blinde opritten)
Ik lees 2 verschillende redenen: 1. vlotter optrekken en 2. harder kunnen dan 35km/u
Daarvoor schreef je echter dat je de hogere snelheid zou willen aftoppen. Daardoor raak ik in verwarring.
Gaat het nou vooral om punt 1 of punt 2 of toch allebei?
Vlotter optrekken bereik je ook door een lichtere vm te kopen.
Harder kunnen dan 35km/u bereik je ook door meer te gaan fietsen/trainen.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler