Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welke motor in QV?
#9
Mijn advies aan topic starter: bekijk de nieuwe VM van Katenga . Die met de codenaam VM45. De Velion
Velion / Code naam: VM45 (ligfietsers.nl) / velion.bike

Je hebt toch wel een rijbewijs / brommer certificaat?
Deze komt in een 45km versie en is dan legaal een speedelec. Ik mag er niet op rijden, ik heb namelijk geen rijbewijs. Je moet hen wel verzekeren.

Maar maak je vooral niet druk om de top snelheid van de QV. Ik ben er al mee over de 50km/u gegaan. En ik ben erg blij dat ik geen motor erin heb zitten. Ik heb geen gedoe met of mijn motor maximaal wel 250 watt is en of hij niet sneller kan dan 25km/u. Ben Parker heeft daarom ook geen motor in zijn VM’s en ook in de VS is dat een dingetje. Dat begreep ik uit een van zijn filmpjes.

Als er iets gebeurd ben je heel nat. En daarbij ga je ons ook kloten. Wat nu als ze ons snelheidslimieten opleggen wegens mensen die illegale motoren in Vm leggen? Dus ofwel neem je de legale motor die bv VM.nl aanbiedt of wel je neemt de Katenga in overweging met verzekering. Of wel je gaat het zonder motor doen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Welke motor in QV? - door bucovaina - 20-May-2024, 09:02 AM
RE: Welke motor in QV? - door datakneder - 20-May-2024, 09:44 AM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 20-May-2024, 10:03 AM
RE: Welke motor in QV? - door qv-tester - 21-May-2024, 09:34 AM
RE: Welke motor in QV? - door Merijn - 20-May-2024, 10:04 AM
RE: Welke motor in QV? - door Wim -de roetsende - 20-May-2024, 10:06 AM
RE: Welke motor in QV? - door 365cycle - 20-May-2024, 10:13 AM
RE: Welke motor in QV? - door datakneder - 20-May-2024, 10:18 AM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 20-May-2024, 11:21 AM
RE: Welke motor in QV? - door Hardloper - 20-May-2024, 11:35 AM
RE: Welke motor in QV? - door Hoekie - 20-May-2024, 01:13 PM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 20-May-2024, 02:04 PM
RE: Welke motor in QV? - door Willeke_IGKT - 20-May-2024, 01:21 PM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 20-May-2024, 02:40 PM
RE: Welke motor in QV? - door Hoekie - 20-May-2024, 01:39 PM
RE: Welke motor in QV? - door Hoekie - 20-May-2024, 02:26 PM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 20-May-2024, 02:31 PM
RE: Welke motor in QV? - door Gideonaut - 20-May-2024, 02:36 PM
RE: Welke motor in QV? - door Hoekie - 21-May-2024, 11:21 AM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 21-May-2024, 11:42 AM
RE: Welke motor in QV? - door Frutsel - 21-May-2024, 12:10 PM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 21-May-2024, 12:31 PM
RE: Welke motor in QV? - door qv-tester - 21-May-2024, 12:50 PM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 21-May-2024, 12:54 PM
RE: Welke motor in QV? - door 365cycle - 21-May-2024, 02:31 PM
RE: Welke motor in QV? - door Atrike - 21-May-2024, 03:16 PM
RE: Welke motor in QV? - door 365cycle - 21-May-2024, 05:32 PM
RE: Welke motor in QV? - door Wim -de roetsende - 21-May-2024, 07:08 PM
RE: Welke motor in QV? - door 365cycle - 21-May-2024, 09:02 PM
RE: Welke motor in QV? - door Tom Fekkes - 21-May-2024, 11:09 PM
RE: Welke motor in QV? - door Hardloper - 23-May-2024, 01:31 PM
RE: Welke motor in QV? - door 365cycle - 23-May-2024, 03:10 PM
RE: Welke motor in QV? - door Hardloper - 23-May-2024, 04:23 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM