Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welke motor in QV?
#13
(20-May-2024, 01:13 PM)Hoekie schreef:
(20-May-2024, 10:03 AM)bucovaina schreef: Op de rijbaan, start-stopverkeer.Ik zou zoveel mogelijk de optie willen hebben om op de rijbaan te kunnen rijden en (gevaarlijk) fietspad te kunnen mijden.

Ik ken het probleem.

De vragen zijn eerder:
Wat is de max snelheid op de rijbaan?
Hoeveel power kan je zelf leveren?
Hoe vaak wil je dat kunnen doen?

Max snelheid is op een kort stuk na overal 50km/h. Ik sta ook om 5u 's morgens op om rustig (lees ongestoord) tte kunnen rijden. Hoeveel power ik zelf kan leveren: geen flauw idee. Geen idee hoe je dat "betaalbaar" kan meten. Hoeveel ik dat zelf wil doen: overal waar ik 50km/h kan rijden Smile. En wat mijn conditie natuurlijk toe laat. 3 dagen/ week woon/werk. Nu ben ik een Stromer ST2 gewoon.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Welke motor in QV? - door bucovaina - 20-May-2024, 09:02 AM
RE: Welke motor in QV? - door datakneder - 20-May-2024, 09:44 AM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 20-May-2024, 10:03 AM
RE: Welke motor in QV? - door qv-tester - 21-May-2024, 09:34 AM
RE: Welke motor in QV? - door Merijn - 20-May-2024, 10:04 AM
RE: Welke motor in QV? - door Wim -de roetsende - 20-May-2024, 10:06 AM
RE: Welke motor in QV? - door 365cycle - 20-May-2024, 10:13 AM
RE: Welke motor in QV? - door datakneder - 20-May-2024, 10:18 AM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 20-May-2024, 11:21 AM
RE: Welke motor in QV? - door Hardloper - 20-May-2024, 11:35 AM
RE: Welke motor in QV? - door Hoekie - 20-May-2024, 01:13 PM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 20-May-2024, 02:04 PM
RE: Welke motor in QV? - door Willeke_IGKT - 20-May-2024, 01:21 PM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 20-May-2024, 02:40 PM
RE: Welke motor in QV? - door Hoekie - 20-May-2024, 01:39 PM
RE: Welke motor in QV? - door Hoekie - 20-May-2024, 02:26 PM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 20-May-2024, 02:31 PM
RE: Welke motor in QV? - door Gideonaut - 20-May-2024, 02:36 PM
RE: Welke motor in QV? - door Hoekie - 21-May-2024, 11:21 AM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 21-May-2024, 11:42 AM
RE: Welke motor in QV? - door Frutsel - 21-May-2024, 12:10 PM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 21-May-2024, 12:31 PM
RE: Welke motor in QV? - door qv-tester - 21-May-2024, 12:50 PM
RE: Welke motor in QV? - door bucovaina - 21-May-2024, 12:54 PM
RE: Welke motor in QV? - door 365cycle - 21-May-2024, 02:31 PM
RE: Welke motor in QV? - door Atrike - 21-May-2024, 03:16 PM
RE: Welke motor in QV? - door 365cycle - 21-May-2024, 05:32 PM
RE: Welke motor in QV? - door Wim -de roetsende - 21-May-2024, 07:08 PM
RE: Welke motor in QV? - door 365cycle - 21-May-2024, 09:02 PM
RE: Welke motor in QV? - door Tom Fekkes - 21-May-2024, 11:09 PM
RE: Welke motor in QV? - door Hardloper - 23-May-2024, 01:31 PM
RE: Welke motor in QV? - door 365cycle - 23-May-2024, 03:10 PM
RE: Welke motor in QV? - door Hardloper - 23-May-2024, 04:23 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM