23-May-2024, 12:36 AM
Dat mag hoor. Als je echter een botsabsorber of pijlwagen aanrijdt ben je al een hele stapel borden en andere signalen voorbij gereden die je aandacht weer bij de weg moeten trekken, terwijl de aandacht bij snelwegsneheden toch echt vooral vóór je ligt.
De snelheid die we nu toestaan/die vaak gereden wordt in de bebouwde kom heeft dat effect al, het valt me echt op hoeveel meer automobilisten een verkeersdeelnemer op een naastgelegen vrijliggend fietspad zien als ze 30 moeten rijden dan wanneer ze 50 rijden.
Ik vind ons (mensen) gemiddeld genomen echt niet capabel om een auto te besturen. Dat we het toch doen betekent dat we een stuk leed incalculeren.
De snelheid die we nu toestaan/die vaak gereden wordt in de bebouwde kom heeft dat effect al, het valt me echt op hoeveel meer automobilisten een verkeersdeelnemer op een naastgelegen vrijliggend fietspad zien als ze 30 moeten rijden dan wanneer ze 50 rijden.
Ik vind ons (mensen) gemiddeld genomen echt niet capabel om een auto te besturen. Dat we het toch doen betekent dat we een stuk leed incalculeren.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.