27-May-2024, 09:29 AM
Zelf ken ik iemand met de Polar M600 en ook iemand die hem had. Dus ik ken hem. Neem aan dat je ook minder vaak de batterij wil opladen dan 1x per dag. Zelf heb ik de Polar Vantage V1 geprobeerd in de QV. Maar ook de voorganger van de GPSMaps67, ik heb de 66SR. God zij dank had ik die aan gezet met de tocht met Datakneder. Zo had ik toch de hele tocht vast gelegd. Mijn Garmin horloge bevroor en de Edge vergat ik aan te zetten het eerste gedeelte.
Ik verwacht dat de Polar Vantage V3 en de nieuwe Polar Grit X2 Pro (+ titanium uitvoering) de beste resultaten gaan geven. Het is dan een kwestie van budget / gewenste look welke van de drie modellen je koopt. Alle drie hebben multiband en werken ook met meerdere frequenties.
Maar zoals je al opmerkte, is het carbon een nadeel voor de GPS. De glasvezel velomobielen hebben daar dacht ik een voordeel.
Ik verwacht dat de Polar Vantage V3 en de nieuwe Polar Grit X2 Pro (+ titanium uitvoering) de beste resultaten gaan geven. Het is dan een kwestie van budget / gewenste look welke van de drie modellen je koopt. Alle drie hebben multiband en werken ook met meerdere frequenties.
Maar zoals je al opmerkte, is het carbon een nadeel voor de GPS. De glasvezel velomobielen hebben daar dacht ik een voordeel.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.