27-May-2024, 01:08 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-May-2024, 01:13 PM door Hardloper.)
De Polar Flow App en de Polar Beat app delen dezelfde externe database denk ik. Soms heeft het wat meer tijd nodig om een activiteit uit Beat app online te krijgen. Maar zolang je alleen de H10 aansluit. Kun je ook met de Polar Flow app uit de voeten. Echter is de Beat App meer op training vastleggen, terwijl Flow App meer activiteit tracken is. Dit merk je aan het feit dat de Beat ook wat toont op gebied van vet verbranding en gesproken tussen standen kan geven. En je hebt oa fit testen in de Beat app. Maar als je naar de onderliggende data gaat kijken van de 2 apps. Dan is er geen verschil.
Dit is van afgelopen weekend:
Lopen door een en al modderpool als traject. Dus het was uitkijken waar ik wel en niet wil lopen.
Mocht ik de Polar Flow app hebben gebruikt, dan zag ik dus bovenstaande grafiek zoals jij die kent.
Dus de tochten met een van de 2 apps komt gewoon bij de activiteiten te staan die je met de M600 maakte.
Dit is van afgelopen weekend:
Lopen door een en al modderpool als traject. Dus het was uitkijken waar ik wel en niet wil lopen.
Mocht ik de Polar Flow app hebben gebruikt, dan zag ik dus bovenstaande grafiek zoals jij die kent.
Dus de tochten met een van de 2 apps komt gewoon bij de activiteiten te staan die je met de M600 maakte.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.