03-Jun-2024, 01:14 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-Jun-2024, 01:15 PM door Bob Hagendijk.)
(03-Jun-2024, 01:06 PM)bucovaina schreef:Ik vind het voor mezelf geen probleem, maar je kan diverse redenen hebben om je locatie liever niet bekend te hebben. Dat kan ermee te maken hebben dat je dure spullen thuis hebt die op internet bekend zijn (fotografiespullen, dure fiets etc). Ook je beroep kan ermee te maken hebben dat je liever niet wil dat mensen je huis weten te vinden (Reclassering, politie, pleegzorg, crisisopvag huiselijk geweld etc).(03-Jun-2024, 12:56 PM)ZoefZoef schreef:(03-Jun-2024, 06:28 AM)Willeke_IGKT schreef: Het is iemands recht om zijn woonplaats niet te delen, daarom heb ik de gesuggereerde locatie verwijderd.
Hardloper, het is zeer waarschijnlijk dat je locatie is geraden.
Oei, stel je eens voor dat iemand daar een fraai blauwmetallic QV ziet rijden en aan de hand daarvan bedenkt 'hey, dat moet Hardloper zijn!' en zn handje zwaait om te groeten
Hehe. Maar toch, ik zou toch ook niet willen dat mijn locatie open en bloot op het internet staat. Zeker niet gelinkt met best wel een duur vervoermiddel dat daar hoogstwaarschijnlijk ook staat.
Maar, dan is het ook niet handig om er zo veelvuldig de nadruk op te leggen als hardloper deed. Dat is echter geen reden om openlijk toch de locatie te openbaren.