04-Jun-2024, 09:35 AM
Ik heb de moed al lang op gegeven om mijn partner liggend op de fiets te krijgen. Dus wij fietsen regelmatig samen als ligfiets/zitfiets duo. Ik op de open ligger, zij op haar trekking fiets. De snelheid ligt lager dan als ik alleen rij. We rijden naast elkaar waar het kan, waarbij mijn fiets iets voorloopt zodat onze hoofden dichter bij elkaar zitten om het gesprek te vergemakkelijken. Als we achter elkaar rijden rij ik voorop, want anders zie ik 'niets' terwijl zij gewoon over mij heen kijkt. Ik vind het prima gaan.
Mijn kleuter fietst ook al goed, maar nog niet zo ver. Laatst haalde ik haar voor het eerst van de BSO met de ligger, ik kwam direct van werk. Dat was echt vele malen gezelliger dan op de stadsfiets naast haar omdat we veel beter konden kletsen zo op gelijke hoogte.
Mijn kleuter fietst ook al goed, maar nog niet zo ver. Laatst haalde ik haar voor het eerst van de BSO met de ligger, ik kwam direct van werk. Dat was echt vele malen gezelliger dan op de stadsfiets naast haar omdat we veel beter konden kletsen zo op gelijke hoogte.
2020 Challenge Chamsin 26" met Rohloff
2014 AZOR Texel
2012 Brompton