09-Jun-2024, 03:13 PM
(09-Jun-2024, 12:15 PM)365cycle schreef:(09-Jun-2024, 09:51 AM)Wim -de roetsende schreef: Een hoop geld, maar ik ben er heel blij mee. Ik heb liever deze CHR dan een vakantie.En de rest van het gezin?
De 3 meiden zijn 24, 25,5 en 27 jaar en die gaan dus gewoon lekker zelf op vakantie.
Mijn vrouw en ik zijn vroeger altijd 'braaf' op vakantie gegaan. Toen we 25 waren kochten we een oude boerderij en moest er in de vakanties vooral geklust worden. Geld om op vakantie te kunnen gaan was er toen niet. Toen kwamen na 5 jaar en binnen 3 jaar de dochters en gingen we weer 'braaf' zoals iedereen op vakantie. Toen de meiden ouder werden en zelf op vakantie gingen, stopten wij er onmiddellijk mee.
Het is gewoon simpel: wij houden er niet van.
Er is voldoende literatuur te vinden waarom het voor mensen onnatuurlijk is om op vakantie te gaan. Zo raar zijn wij dus niet.
Ik heb ieder jaar 5 weken fietsvakantie in de zomer en ik slaap meestal heerlijk in mijn eigen bedje, soms blijf ik een nachtje in mijn tentje ergens slapen.
De rest van het gezin en ik genieten ongelooflijk van deze vakanties.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler