10-Jun-2024, 06:58 PM
Ik zou nu alles nog open ligt even kijken naar de combinatie van lampjes. Het remlicht is bij een aantal van die 3 in 1 zo sterk dat het knipperlichtje weg gedrukt wordt. Ik heb ook 3 in 1 achterlichtjes maar gebruik een aparte als remlicht. Om die reden. Er zijn ook een aantal merken inmiddels overgestapt naar het standaard gebruiken van 2 lampjes per kant ook om te voorkomen dat het remlicht de knipperfunctie overheerst.
Het remlicht is gewoon veel sterker, waardoor je van meer dan een paar meter afstand in het donker niet meer ziet dat er geknipperd wordt als je ook remt. Dat is best link als jij bijvoorbeeld net naar links aan het voorsorteren wilt en die auto achter je net gaat inhalen omdat je aan het remmen bent... ( bijvoorbeeld)
Ik zou er nog een gewoon rood 12v gewoon en remlichtje bij kopen. ( meestal hebben ze die dubbel functie vanzelf al.)
Het remlicht is gewoon veel sterker, waardoor je van meer dan een paar meter afstand in het donker niet meer ziet dat er geknipperd wordt als je ook remt. Dat is best link als jij bijvoorbeeld net naar links aan het voorsorteren wilt en die auto achter je net gaat inhalen omdat je aan het remmen bent... ( bijvoorbeeld)
Ik zou er nog een gewoon rood 12v gewoon en remlichtje bij kopen. ( meestal hebben ze die dubbel functie vanzelf al.)