Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijn nieuwe Performer Highracer
#13
Ok, nog een technische vraag. Ik heb een carbon voorvork. Daarbij wordt op diverse sites geadviseerd om boven de stuurpen een extra spacer te plaatsen om te zorgen dat er niet teveel kracht komt op het einde van de carbon buis.
Bij deze fiets zit een klapstuur. De stuurpen vervangt hierbij dan de top cap, waardoor je er geen spacer meer tussen kan zetten, en je de stuurpen dus altijd op het uiteinde van de vorkbuis monteert.
Toch beter niet doen en de vaste stuurpen van mijn Baron gebruiken?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 09-Jun-2024, 12:53 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Willeke_IGKT - 09-Jun-2024, 08:45 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door 365cycle - 09-Jun-2024, 12:15 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 10:43 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Hardloper - 09-Jun-2024, 03:36 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 10-Jun-2024, 06:40 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Frutsel - 10-Jun-2024, 11:00 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 11:19 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 11:23 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 02:58 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 03:26 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door blokdoorn - 15-Jun-2024, 03:43 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 03:56 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door blokdoorn - 15-Jun-2024, 05:07 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door voodoo - 15-Jun-2024, 04:15 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 05:39 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 15-Jun-2024, 09:35 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 09:56 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 11:58 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 16-Jun-2024, 11:43 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 21-Jun-2024, 11:36 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 22-Jun-2024, 04:37 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Merijn - 22-Jun-2024, 12:31 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Fietsbennie - 22-Jun-2024, 07:35 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Victor - 22-Jun-2024, 07:57 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 09-Jul-2024, 03:59 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 09-Aug-2024, 10:13 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door datakneder - 09-Aug-2024, 10:31 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Merijn - 09-Aug-2024, 11:17 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door 365cycle - 10-Aug-2024, 12:44 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 10-Aug-2024, 10:41 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Merijn - 10-Aug-2024, 11:49 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door GHOOGEN - 10-Aug-2024, 07:22 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door denman1710 - 18-Sep-2024, 11:58 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 19-Sep-2024, 07:43 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 19-Sep-2024, 08:10 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Lopopodium - 19-Sep-2024, 11:16 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 25-Sep-2024, 08:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM
Optimalisatie van een WAW.
Wat is er mis met W...datakneder — 10:58 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VERKO...Gideonaut — 10:41 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Een ligfiets met e...Martin van Mourik — 09:43 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM