Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rondje Ketelmeer
#8
Ik plak ook nooit.....onderweg. Als ik thuis kom, dan plak ik de binnenband. Alle tijd en lekker droog en warm. Ik betaal trouwens nooit €7,- voor een biba. €5,- is wel de max.

In de tas van de Roeifiets zitten 2x2 biba's, een aandrijfkabel, een retourelastiek en een stuurkabel. En uiteraard een pomp.

In de DF heb ik biba's en buba's. Ik heb op mijn ww-ritten zelfs een extra voorwiel achterin staan. Als ik dan lek rijd, draai ik 1 inbusboutje los en ik wissel het wiel. Klaar binnen 1 minuut.

Achter heb ik in al die jaren pas 1x lek gereden met een vm. Die band was achteraf gezien niet goed en die ging met een gigantisch knal van de velg af.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 20-Aug-2018, 04:52 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 20-Aug-2018, 05:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Roepers - 20-Aug-2018, 05:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door elnuar - 20-Aug-2018, 05:43 PM
RE: rondje Ketelmeer - door ErikvanD - 20-Aug-2018, 05:48 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 20-Aug-2018, 08:15 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 20-Aug-2018, 10:39 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Wim -de roetsende - 21-Aug-2018, 09:55 AM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 21-Aug-2018, 10:40 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 21-Aug-2018, 11:38 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Bert_Rijssen - 22-Aug-2018, 12:37 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 22-Aug-2018, 01:06 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Bert_Rijssen - 22-Aug-2018, 04:51 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 23-Aug-2018, 11:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door zeeuwwindje - 27-Aug-2018, 04:04 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 27-Aug-2018, 10:20 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 23-Aug-2018, 11:03 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 23-Aug-2018, 11:10 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 23-Aug-2018, 11:14 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Roepers - 23-Aug-2018, 11:23 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 24-Aug-2018, 10:37 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 24-Aug-2018, 10:47 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 24-Aug-2018, 11:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Roepers - 24-Aug-2018, 10:57 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 25-Aug-2018, 12:54 AM
RE: rondje Ketelmeer - door Johan. - 25-Aug-2018, 08:31 AM
RE: rondje Ketelmeer - door ErikvanD - 25-Aug-2018, 09:14 AM
RE: rondje Ketelmeer - door PietV* - 25-Aug-2018, 10:07 AM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 27-Aug-2018, 12:59 PM
RE: rondje Ketelmeer - door PietV* - 27-Aug-2018, 04:25 PM
RE: rondje Ketelmeer - door elnuar - 27-Aug-2018, 04:29 PM
RE: rondje Ketelmeer - door zeeuwwindje - 28-Aug-2018, 04:12 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 27-Aug-2018, 10:24 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 28-Aug-2018, 04:57 PM
RE: rondje Ketelmeer - door PietV* - 28-Aug-2018, 05:06 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 28-Aug-2018, 07:24 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 12-Sep-2018, 10:17 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 12-Sep-2018, 10:45 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM