Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijn nieuwe Performer Highracer
#21
Photo 
Dit is hoe de fiets er nu uit ziet. Het (tijdelijke) zadel gemonteerd en op de voorvork tijdelijk alle spacers die ik kon vinden. Beter eerst te weinig afzagen dan direct teveel. Daarom zit de stuurpen nu erg hoog.
[Afbeelding: IMG-20240615-232227110.jpg][Afbeelding: IMG-20240615-232033510.jpg]

Wat jullie al dachten, er zit een expander bij. Die zorgt inderdaad voor ondersteuning van binnenuit de vorkbuis. Ik weet niet of dit precies dezelfde is, maar hij lijkt sprekend.
[Afbeelding: 71ct-U9-O7m-PL-AC-UF894-1000-QL80-FMwebp.webp]

Waar ik over twijfel is de ruimte die tussen het frame en de afdichting van de lager zit. Rondom zit een spleet van een kleine mm. Met spelingsvrij maken van de headset wordt dit niet minder. De lager kan niet verder in het frame. Kan dit kwaad, je kijkt nu tegen de zijkant van het lager aan? Of een klodder vet erin ter afdichting en verder niet over nadenken?
[Afbeelding: IMG-20240615-232130530.jpg]

Morgen de trapbuis erin, dan krijg ik een idee hoe het stuur moet komen tov de knieën. Dan denk ik dat ik ook een gevoel krijg hoeveel lager de stuurpen kan komen. Omdat het een klap stuur is komt het minder precies dan met een vaste stuurpen, en lager is wel mooier.
Als dat allemaal past kan ik aan de aandrijving/remmen beginnen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Raptobrikker


Berichten in dit topic
Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 09-Jun-2024, 12:53 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Willeke_IGKT - 09-Jun-2024, 08:45 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door 365cycle - 09-Jun-2024, 12:15 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 10:43 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Hardloper - 09-Jun-2024, 03:36 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 10-Jun-2024, 06:40 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Frutsel - 10-Jun-2024, 11:00 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 11:19 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 11:23 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 02:58 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 03:26 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door blokdoorn - 15-Jun-2024, 03:43 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 03:56 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door blokdoorn - 15-Jun-2024, 05:07 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door voodoo - 15-Jun-2024, 04:15 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 05:39 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 15-Jun-2024, 09:35 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 09:56 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 11:58 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 16-Jun-2024, 11:43 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 21-Jun-2024, 11:36 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 22-Jun-2024, 04:37 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Merijn - 22-Jun-2024, 12:31 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Fietsbennie - 22-Jun-2024, 07:35 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Victor - 22-Jun-2024, 07:57 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 09-Jul-2024, 03:59 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 09-Aug-2024, 10:13 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door datakneder - 09-Aug-2024, 10:31 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Merijn - 09-Aug-2024, 11:17 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door 365cycle - 10-Aug-2024, 12:44 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 10-Aug-2024, 10:41 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Merijn - 10-Aug-2024, 11:49 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door GHOOGEN - 10-Aug-2024, 07:22 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door denman1710 - 18-Sep-2024, 11:58 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 19-Sep-2024, 07:43 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 19-Sep-2024, 08:10 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Lopopodium - 19-Sep-2024, 11:16 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 25-Sep-2024, 08:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM
Optimalisatie van een WAW.
Wat is er mis met W...datakneder — 10:58 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VERKO...Gideonaut — 10:41 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Een ligfiets met e...Martin van Mourik — 09:43 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM