Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijn nieuwe Performer Highracer
#22
Het lager hoort tegen de buis te zitten. Ik vermoed dat de buis niet is uitgefreesd? Waarom wil het lager er niet verder in? Zit er daar binnen ergens een randje, wordt de buis smaller, waardoor deze niet verder naar binnen wil?
Het is niet bepaald ideaal, zoals het nu is. Waarschijnlijk past het wel als de balhoofdbuis uitgefreesd is met het juiste gereedschap.

Maar goed, je kunt het ook gewoon laten, het is het bovenste lager waar vooral zijdelingse krachten op komen. En dan zien of het goed gaat. In het ergste geval moet je over een tijdje een nieuw lager kopen.

Deze combinatie van expander en klapstuur zou veilig moeten zijn. Door de constructie kun je de bovenkant niet te ver dicht trekken neem ik aan. Zit er tussen het scharnierpunt van het klapstuur dan nog een boutje om de lagerspeling bij te stellen?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 09-Jun-2024, 12:53 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Willeke_IGKT - 09-Jun-2024, 08:45 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door 365cycle - 09-Jun-2024, 12:15 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 10:43 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Hardloper - 09-Jun-2024, 03:36 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 10-Jun-2024, 06:40 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Frutsel - 10-Jun-2024, 11:00 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 11:19 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 11:23 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 02:58 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 03:26 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door blokdoorn - 15-Jun-2024, 03:43 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 03:56 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door blokdoorn - 15-Jun-2024, 05:07 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door voodoo - 15-Jun-2024, 04:15 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 05:39 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 15-Jun-2024, 09:35 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 09:56 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 11:58 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 16-Jun-2024, 11:43 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 21-Jun-2024, 11:36 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 22-Jun-2024, 04:37 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Merijn - 22-Jun-2024, 12:31 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Fietsbennie - 22-Jun-2024, 07:35 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Victor - 22-Jun-2024, 07:57 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 09-Jul-2024, 03:59 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 09-Aug-2024, 10:13 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door datakneder - 09-Aug-2024, 10:31 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Merijn - 09-Aug-2024, 11:17 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door 365cycle - 10-Aug-2024, 12:44 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 10-Aug-2024, 10:41 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Merijn - 10-Aug-2024, 11:49 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door GHOOGEN - 10-Aug-2024, 07:22 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door denman1710 - 18-Sep-2024, 11:58 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 19-Sep-2024, 07:43 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 19-Sep-2024, 08:10 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Lopopodium - 19-Sep-2024, 11:16 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 25-Sep-2024, 08:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM
Optimalisatie van een WAW.
Wat is er mis met W...datakneder — 10:58 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VERKO...Gideonaut — 10:41 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Een ligfiets met e...Martin van Mourik — 09:43 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM