16-Jun-2024, 02:29 PM
Helaas heeft de petitie niets uitgehaald. Ze negeren gewoon het ROVER advies en de petitie Ik zal nog een laatste ( boze ) brief naar de NS medewerkers schrijven met nog de laatste reacties uit de petitie. Niet dat het wat uit zal halen maar om stoom af te blazen.
Het is voor mij volkomen onlogisch en oneerlijk dat door het toename van andere soorten fietsen de ligfietser ineens de klos is. Een ander ding overigens is is dat de bagegerekken tegenwoordig zo klein zijn dat er geen koffer meer in past. Voor mensen die reizen met de trein is dit een behoorlijk probleem. Je ziet rond Schiphol dat alle reizigers met hun koffer bij de portieren gaan staan, omdat dat de enige plek is waar ze met hun koffer kunnen plaatsnemen. Dit is iets ander maar het laat zien dat de NS blijbaar niet aan ( echte ) reizigers denkt. Voor mijn nieuwe baan buiten de stad gebruikte ik de trein. Hoewel het langzamer en onbetrouwbaarder dan met de auto, het soms onprettig druk is en ik soms moet staan, en ook ben ik vaker ziek en verkouden sinds ik vaker in de trein zit. Dit had ik er wel voor over omdat ik veel voor het milieu over heb. Maar dit is wel de druppel. Als ik wel van alles accepteer en het bedrijf dan zielig gaat doen over een ligfiets die in de weg zou staan is het voor mij nu wel klaar. Dus voortaan maar met de ligfiets of bij te slecht weer met de auto naar mijn werk. Ik zal de NS niet meer lastigvallen met mijn fiets of mijn lichaam, iedere reiziger veroorzaakt namelijk ook overlast, want neemt plek in en staat vaak in de weg.
Het is voor mij volkomen onlogisch en oneerlijk dat door het toename van andere soorten fietsen de ligfietser ineens de klos is. Een ander ding overigens is is dat de bagegerekken tegenwoordig zo klein zijn dat er geen koffer meer in past. Voor mensen die reizen met de trein is dit een behoorlijk probleem. Je ziet rond Schiphol dat alle reizigers met hun koffer bij de portieren gaan staan, omdat dat de enige plek is waar ze met hun koffer kunnen plaatsnemen. Dit is iets ander maar het laat zien dat de NS blijbaar niet aan ( echte ) reizigers denkt. Voor mijn nieuwe baan buiten de stad gebruikte ik de trein. Hoewel het langzamer en onbetrouwbaarder dan met de auto, het soms onprettig druk is en ik soms moet staan, en ook ben ik vaker ziek en verkouden sinds ik vaker in de trein zit. Dit had ik er wel voor over omdat ik veel voor het milieu over heb. Maar dit is wel de druppel. Als ik wel van alles accepteer en het bedrijf dan zielig gaat doen over een ligfiets die in de weg zou staan is het voor mij nu wel klaar. Dus voortaan maar met de ligfiets of bij te slecht weer met de auto naar mijn werk. Ik zal de NS niet meer lastigvallen met mijn fiets of mijn lichaam, iedere reiziger veroorzaakt namelijk ook overlast, want neemt plek in en staat vaak in de weg.