18-Jun-2024, 05:21 PM
(18-Jun-2024, 03:59 PM)Frutsel schreef:(18-Jun-2024, 01:57 PM)365cycle schreef:(18-Jun-2024, 12:25 PM)Gideonaut schreef: De Alpha7 is volgens mij het jonge broertje van de DF? Met een nog kleiner instapgat? Gaat dat nog een beetje?Tot voor kort stapte Jochem (van de wereldrecords op een open trike, en 1.85~1.90m lang) met maar één bruikbare arm in en uit zo'n Alpha7. Dus ja, dat gaat prima
Gaat ook een beetje om de breedte he, niet alleen de lengte
Het probleem wat ik met de DF heb is dat ik er met moeite uit kom, ik moet me meerdere keren afzetten om het stoeltje omhoog te komen, en dan moet ik mn been heel ver omhoog trekken om hem uit het instapgat te krijgen, en als het geregend heeft dan is de body nat en heb je nergens grip. Er stond recent een mooi geprijsde Alpha7.2 te koop op het Duitse forum waar ik over twijfelde maar nu ik de DF ervaren heb laat ik het toch maar achter me, ondanks dat ik de Alpha een stuk mooier vind dan de DF.
De fotos kon ik gewoon zien maar nu werken ze niet meer?
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron