Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rondje Ketelmeer
#9
Nu ben ik dus aan zoeken naar een nieuwe binnenband om deze er de volgende klapper erop te doen.
Maar waar kan ik de juiste maat vinden? Bonnetje van de fietsenmaker in Kampen staat het niet op. Normale fiets zou ik normaal 28 inch doen.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 20-Aug-2018, 04:52 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 20-Aug-2018, 05:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Roepers - 20-Aug-2018, 05:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door elnuar - 20-Aug-2018, 05:43 PM
RE: rondje Ketelmeer - door ErikvanD - 20-Aug-2018, 05:48 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 20-Aug-2018, 08:15 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 20-Aug-2018, 10:39 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Wim -de roetsende - 21-Aug-2018, 09:55 AM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 21-Aug-2018, 10:40 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 21-Aug-2018, 11:38 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Bert_Rijssen - 22-Aug-2018, 12:37 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 22-Aug-2018, 01:06 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Bert_Rijssen - 22-Aug-2018, 04:51 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 23-Aug-2018, 11:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door zeeuwwindje - 27-Aug-2018, 04:04 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 27-Aug-2018, 10:20 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 23-Aug-2018, 11:03 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 23-Aug-2018, 11:10 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 23-Aug-2018, 11:14 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Roepers - 23-Aug-2018, 11:23 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 24-Aug-2018, 10:37 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 24-Aug-2018, 10:47 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 24-Aug-2018, 11:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Roepers - 24-Aug-2018, 10:57 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 25-Aug-2018, 12:54 AM
RE: rondje Ketelmeer - door Johan. - 25-Aug-2018, 08:31 AM
RE: rondje Ketelmeer - door ErikvanD - 25-Aug-2018, 09:14 AM
RE: rondje Ketelmeer - door PietV* - 25-Aug-2018, 10:07 AM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 27-Aug-2018, 12:59 PM
RE: rondje Ketelmeer - door PietV* - 27-Aug-2018, 04:25 PM
RE: rondje Ketelmeer - door elnuar - 27-Aug-2018, 04:29 PM
RE: rondje Ketelmeer - door zeeuwwindje - 28-Aug-2018, 04:12 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 27-Aug-2018, 10:24 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 28-Aug-2018, 04:57 PM
RE: rondje Ketelmeer - door PietV* - 28-Aug-2018, 05:06 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 28-Aug-2018, 07:24 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 12-Sep-2018, 10:17 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 12-Sep-2018, 10:45 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM