Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rondje Ketelmeer
#14
Ik schreef dat de veeroosters mijn achterlamp gekost heeft. 
Vanavond maar eens onderhoud gedaan.
Het euvel blijkt mee te vallen. De achterlamp was alleen de bevestiging voor de batterij verschoven. 

[Afbeelding: lamp.png]

Tegelijk maar eens een voorraadje -stel-je-voor-dat- maar aangevuld en aangeschaft.

[Afbeelding: stuur.jpg]

Omdat we toch bij de fietsenwinkel waren maar eens handvatten meegenomen en erop gezet. Was matskoopje.
Beetje vaseline doet wonderen..

[Afbeelding: stuur.jpg]

Gelijk maar even geprobeerd en ik ben weer blij.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 20-Aug-2018, 04:52 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 20-Aug-2018, 05:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Roepers - 20-Aug-2018, 05:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door elnuar - 20-Aug-2018, 05:43 PM
RE: rondje Ketelmeer - door ErikvanD - 20-Aug-2018, 05:48 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 20-Aug-2018, 08:15 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 20-Aug-2018, 10:39 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Wim -de roetsende - 21-Aug-2018, 09:55 AM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 21-Aug-2018, 10:40 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 21-Aug-2018, 11:38 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Bert_Rijssen - 22-Aug-2018, 12:37 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 22-Aug-2018, 01:06 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Bert_Rijssen - 22-Aug-2018, 04:51 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 23-Aug-2018, 11:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door zeeuwwindje - 27-Aug-2018, 04:04 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 27-Aug-2018, 10:20 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 23-Aug-2018, 11:03 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 23-Aug-2018, 11:10 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 23-Aug-2018, 11:14 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Roepers - 23-Aug-2018, 11:23 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 24-Aug-2018, 10:37 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 24-Aug-2018, 10:47 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 24-Aug-2018, 11:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Roepers - 24-Aug-2018, 10:57 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 25-Aug-2018, 12:54 AM
RE: rondje Ketelmeer - door Johan. - 25-Aug-2018, 08:31 AM
RE: rondje Ketelmeer - door ErikvanD - 25-Aug-2018, 09:14 AM
RE: rondje Ketelmeer - door PietV* - 25-Aug-2018, 10:07 AM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 27-Aug-2018, 12:59 PM
RE: rondje Ketelmeer - door PietV* - 27-Aug-2018, 04:25 PM
RE: rondje Ketelmeer - door elnuar - 27-Aug-2018, 04:29 PM
RE: rondje Ketelmeer - door zeeuwwindje - 28-Aug-2018, 04:12 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 27-Aug-2018, 10:24 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 28-Aug-2018, 04:57 PM
RE: rondje Ketelmeer - door PietV* - 28-Aug-2018, 05:06 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 28-Aug-2018, 07:24 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 12-Sep-2018, 10:17 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 12-Sep-2018, 10:45 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM