26-Jun-2024, 10:40 AM
(26-Jun-2024, 07:36 AM)bucovaina schreef: @hardloper: thanks voor de tip. Ondertussen de Quest toegevoegd aan al mijn activiteiten tot nu toe.Zo ja, bij overige heb ik heel uitgebreid bijna alle onderdeeltjes toegevoegd. Met prefix QV-xxx en dan weet ik zo welke onderdeel bij de fiets hoort. Ik houd ook bij met welke hartslag sensor ik de hartslag heb geregistreerd. Dus dan is het Polar H10 4 , Polar H10 6 en Polar Verity Sense ?. Bij de H10 ook nog de hartslag band x. Zodat ik bij kan houden hoe lang die band mee gaat. Maar ik heb hier 2 Polar H10's en heb de tweede in garantie Polar Verity Sense. Het is misschien overdreven, anderzijds heb ik wel een goed beeld hoe lang alles meegaat. Ik heb bv bij fietsen ook een step en een kajak staan. Bij schoenen een lijst met hardloopschoenen, fietsschoen en kajak schoenen. etc Hoe beter je alles specificeert, hoe meer overzicht je later hebt. Maar ik zou voor deze Quest niet te veel detail toevoegen, aangezien je de fiets straks toch weer inlevert.
(26-Jun-2024, 07:46 AM)Arend-Jan schreef: Ik gebruik veloviewer.comIk loop tegen grenzen aan bij die site. Je kan maar 1 band voor en achter hebben.
Haalt de data op van Strava, waarin ik per rit aangeef met welke fiets het was. En op de gear pagina van Strava hou ik ook banden en ketting bij bijvoorbeeld. Op de Garmin zelf doe ik dat (tot nu toe) nooit.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.