Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rondje Ketelmeer
#29
(27-Aug-2018, 12:59 PM)Fietsbennie schreef: Heb je al die 25 jaar jaarlijks er een nieuwe ketting erop gelegd dan?
ps. voor jou was bovenstaande bekend gebied voor je of niet Piet?
Op m'n gewone fiets heb ik nu 6 kettingen vervangen. Ik rij met open ketting. Op de 5 andere fietsen gaan de kettingen langer mee dan 1 jaar. Ik bewaar altijd de sluitschakels.
Als Flevolander is het Ketelmeergebied bekend. Kom ook regelmatig op Urk. Zo heet dat op een voormalig eiland. Heb 16 in de provincie gewerkt en woon er nog steeds met plezier. Nu bijna 13 jaar met pensioen.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 20-Aug-2018, 04:52 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 20-Aug-2018, 05:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Roepers - 20-Aug-2018, 05:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door elnuar - 20-Aug-2018, 05:43 PM
RE: rondje Ketelmeer - door ErikvanD - 20-Aug-2018, 05:48 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 20-Aug-2018, 08:15 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 20-Aug-2018, 10:39 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Wim -de roetsende - 21-Aug-2018, 09:55 AM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 21-Aug-2018, 10:40 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 21-Aug-2018, 11:38 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Bert_Rijssen - 22-Aug-2018, 12:37 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 22-Aug-2018, 01:06 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Bert_Rijssen - 22-Aug-2018, 04:51 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 23-Aug-2018, 11:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door zeeuwwindje - 27-Aug-2018, 04:04 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 27-Aug-2018, 10:20 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 23-Aug-2018, 11:03 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 23-Aug-2018, 11:10 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 23-Aug-2018, 11:14 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Roepers - 23-Aug-2018, 11:23 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 24-Aug-2018, 10:37 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 24-Aug-2018, 10:47 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 24-Aug-2018, 11:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Roepers - 24-Aug-2018, 10:57 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 25-Aug-2018, 12:54 AM
RE: rondje Ketelmeer - door Johan. - 25-Aug-2018, 08:31 AM
RE: rondje Ketelmeer - door ErikvanD - 25-Aug-2018, 09:14 AM
RE: rondje Ketelmeer - door PietV* - 25-Aug-2018, 10:07 AM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 27-Aug-2018, 12:59 PM
RE: rondje Ketelmeer - door PietV* - 27-Aug-2018, 04:25 PM
RE: rondje Ketelmeer - door elnuar - 27-Aug-2018, 04:29 PM
RE: rondje Ketelmeer - door zeeuwwindje - 28-Aug-2018, 04:12 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 27-Aug-2018, 10:24 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 28-Aug-2018, 04:57 PM
RE: rondje Ketelmeer - door PietV* - 28-Aug-2018, 05:06 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 28-Aug-2018, 07:24 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 12-Sep-2018, 10:17 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 12-Sep-2018, 10:45 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM