Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe kan ik schokken opvangen?
#12
Bij de Compact zit je al heel erg rechtop. Dus ik denk dat je aan een neksteun niet zo veel hebt. De vering is daar een simpele trillingsdemper. Mogelijk past die van de Flevobike er ook op. Kon wel eens dezelfde afmeting zijn. Dan heeft Tempelman ligfietsshop mogelijk een iets soepelere vervanging. Probleem met die trillingsdempers is ook dat ze eigenlijk meer bedoelt zijn om trillingen van machines op te vangen, geen grote klappen. Het uitveren gaat bijna net zo hard als het inveren. Op de 20-20 met een zelfde element vond ik de klap uit bij drempels irritanter als in.

Voor de BMX zijn er een heleboel brede 16 inch bandjes. En ook nog in coole kleuren. Dikke kans dat er ook een 406 broertje te vinden is. https://www.skatepro.nl/c374.htm

voor 20 inch https://www.skatepro.nl/c374.htm

451 hebben ze vermoedelijk niet. Maar die zijn er ook wel. Breder als 37mm ga je in die maat niet vinden.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Hoe kan ik schokken opvangen? - door Willeke_IGKT - 28-Jun-2024, 08:31 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door ZoefZoef - 28-Jun-2024, 08:44 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Willeke_IGKT - 28-Jun-2024, 08:52 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Bacchus - 28-Jun-2024, 09:11 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Willeke_IGKT - 30-Jun-2024, 05:22 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Merijn - 28-Jun-2024, 10:06 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Lopopodium - 28-Jun-2024, 10:17 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Bob Hagendijk - 28-Jun-2024, 11:01 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Willeke_IGKT - 28-Jun-2024, 11:14 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door martinus - 28-Jun-2024, 11:29 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Jeroen S - 29-Jun-2024, 11:40 AM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Roepers - 30-Jun-2024, 05:41 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door AnthonyC - 02-Jul-2024, 03:57 AM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Raymond - 02-Jul-2024, 09:36 AM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door GertBr - 02-Jul-2024, 11:10 AM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Willeke_IGKT - 03-Aug-2024, 07:25 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Hardloper - 03-Aug-2024, 07:38 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Willeke_IGKT - 03-Aug-2024, 07:50 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Hardloper - 04-Aug-2024, 10:04 AM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Hardloper - 03-Aug-2024, 07:54 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM