Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe kan ik schokken opvangen?
#13
(28-Jun-2024, 09:11 PM)Bacchus schreef: Natuurlijk heb je een Middelburgse fiets met dus een beetje exotisch 451 achterwiel (?) en bijbehorende beperkte bandenkeuze.

In dit geval heeft men ervoor gekozen om een 406 achter wiel te plaatsen, dus mijn fout gekochte Big Ben 55-406 kan passen.

(29-Jun-2024, 12:19 AM)Martin van Mourik schreef: Als de fiets een stevige en/of rigide neksteun heeft waar normaal gesproken je hoofd op rust, dan kun je gewoon je hoofd iets optillen als er een stevige hobbel aankomt, zodat je nekspieren de klap voor je hoofd opvangen.
Deze fiets heeft geen hoofdsteun, ook niet nodig omdat je redelijk rechtop zit. De schok komt dus van de zitbotten of onderrug omhoog.
Ik heb al eens geprobeerd om rechter op te gaan zitten en ik denk dat daar best meer winst te vinden kan zijn. Misschien een extra kussen onder het ventisit kussen.

Bedankt allemaal voor het meedenken.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door: Bacchus


Berichten in dit topic
Hoe kan ik schokken opvangen? - door Willeke_IGKT - 28-Jun-2024, 08:31 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door ZoefZoef - 28-Jun-2024, 08:44 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Willeke_IGKT - 28-Jun-2024, 08:52 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Bacchus - 28-Jun-2024, 09:11 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Willeke_IGKT - 30-Jun-2024, 05:22 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Merijn - 28-Jun-2024, 10:06 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Lopopodium - 28-Jun-2024, 10:17 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Bob Hagendijk - 28-Jun-2024, 11:01 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Willeke_IGKT - 28-Jun-2024, 11:14 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door martinus - 28-Jun-2024, 11:29 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Jeroen S - 29-Jun-2024, 11:40 AM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Roepers - 30-Jun-2024, 05:41 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door AnthonyC - 02-Jul-2024, 03:57 AM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Raymond - 02-Jul-2024, 09:36 AM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door GertBr - 02-Jul-2024, 11:10 AM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Willeke_IGKT - 03-Aug-2024, 07:25 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Hardloper - 03-Aug-2024, 07:38 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Willeke_IGKT - 03-Aug-2024, 07:50 PM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Hardloper - 04-Aug-2024, 10:04 AM
RE: Hoe kan ik schokken opvangen? - door Hardloper - 03-Aug-2024, 07:54 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM