02-Jul-2024, 09:36 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-Jul-2024, 09:39 AM door Raymond.)
Ik ben zelf recent gewisseld van een Schwalbe Marathon Supreme 42-559 naar een Continental Contact Urban 47-559. Een van de zaken die ik opmerkte was dat deze band soepeler over mini-hobbels gaat, ik heb een stuk met aftakelend asfalt in mijn woonwerkverkeer waar ik eerder steeds door elkaar rammelde en nu veel minder.
De CCU lijkt een stuk soepelere band te zijn, dat voelde ik ook in de hantering toen ik de banden wisselde. Het is daarnaast ook een snelle band.
De CCU is er ook in 32-406, 42-406 en 50-406, dus mogelijk heb je daar wat aan.
Ondanks achtervering kom ik voor grote hobbels altijd even met mijn rug uit mijn stoeltje, dus dan zit ik nog alleen op mijn billen. Dan kan ik de klap beter opvangen. Daarnaast hou ik ook wat in om niet gelanceerd te worden.
De CCU lijkt een stuk soepelere band te zijn, dat voelde ik ook in de hantering toen ik de banden wisselde. Het is daarnaast ook een snelle band.
De CCU is er ook in 32-406, 42-406 en 50-406, dus mogelijk heb je daar wat aan.
Ondanks achtervering kom ik voor grote hobbels altijd even met mijn rug uit mijn stoeltje, dus dan zit ik nog alleen op mijn billen. Dan kan ik de klap beter opvangen. Daarnaast hou ik ook wat in om niet gelanceerd te worden.
2020 Challenge Chamsin 26" met Rohloff
2014 AZOR Texel
2012 Brompton