05-Jul-2024, 06:08 PM
(03-Jul-2024, 03:19 PM)Atrike schreef: Vreemd. Ik heb tot twee keer toe de volgende post gezet onder het laatste filmpje en tot twee keer toe is deze verwijderd. Blijkbaar stel ik een vraag waarvan zij niet willen dat hij gesteld wordt.
"Dat geloof ik en ik wens jullie veel succes en geluk. Ik hoop echt dat het jullie lukt om efficiënter (en goedkoper?) uitstekende velomobielen te (blijven) maken. Ik hoop dat jullie meer rust en ruimte voor andere dingen dan werk vinden. Toch bekruipt velen in de velombielwereld het gevoel dat er meer aan de hand is dan uit de video blijkt. Waarom juist gekozen voor het opzeggen van de samenwerking met velomobiel . nl?"
[edit] Eerst bleef het bericht nog enige tijd staan, nu is het na opnieuw posten gelijk verdwenen. Blijkbaar ben ik geblocked.
Nu wordt ie helemaal mooi. Ik heb de reactie die ik in mijn vorige post citeerde geplaatst achter een reactie die ik in dat draadje eerder zette en nu is die reactie ook in zijn geheel verdwenen.
Oud:
Nu:
Reacties verdwijnen wel vaker op Youtube. Kijk je een half uur later vanuit een vers tabblad, staat alles er opeens weer...