31-Aug-2018, 08:55 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-Aug-2018, 08:57 PM door ErikvanD.)
Komende zondag ga ik het Rondje Stelling rijden rondom Amsterdam. 170 km, dus goed voor een hoop vakjes. Maar het lijkt me vooral gewoon een mooie rit langs ca. 45 forten en andere verdedigingswerken van de stelling rond Amsterdam. Hier zijn de vakjes dus zeker alleen bijvangst.
Ik heb iig gezien dat alles westelijk van Roosendaal in Brabant nog "onontgonnen terrein" is. Dus dat is een mooi doel voor de aankomende herfst en winter. Met max een half uur in de auto ben ik een aardig eind die kant op en kan ik daar los. Om alles vanuit thuis te vullen is haast niet te doen.. daar ben je met een VM toch echt wel in het voordeel denk ik...
Ach, zolang we maar lekker blijven fietsen toch!
Ik heb iig gezien dat alles westelijk van Roosendaal in Brabant nog "onontgonnen terrein" is. Dus dat is een mooi doel voor de aankomende herfst en winter. Met max een half uur in de auto ben ik een aardig eind die kant op en kan ik daar los. Om alles vanuit thuis te vullen is haast niet te doen.. daar ben je met een VM toch echt wel in het voordeel denk ik...
Ach, zolang we maar lekker blijven fietsen toch!