09-Jul-2024, 07:30 AM
Veel ervaring kan ook link zijn. Ik ken uit twee sporten (zeekanovaren en zweefvliegen) concrete voorbeelden waarbij heel ervaren mensen in de problemen kwamen, omdat veel ervaring ook tot een soort gebrek aan zelfkritiek kan leiden: ik kan het allemaal wel dus ik hoef het niet zo nauw te nemen met de veiligheidsregels.
Bij de eerste sport ging het om een groep met allemaal heel ervaren instructeurs die serieus in de problemen kwam. Die van het zweefvliegen noem ik niet expliciet, die hebben toen hun laatste vlucht gemaakt.
En bij sommige velomobiel rij-video’s denk ik ook wel eens: nou nou, beetje levensmoe? Dat zijn ook meestal geen jongens die het net doen.
Bij de eerste sport ging het om een groep met allemaal heel ervaren instructeurs die serieus in de problemen kwam. Die van het zweefvliegen noem ik niet expliciet, die hebben toen hun laatste vlucht gemaakt.
En bij sommige velomobiel rij-video’s denk ik ook wel eens: nou nou, beetje levensmoe? Dat zijn ook meestal geen jongens die het net doen.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen