10-Jul-2024, 07:02 PM
(10-Jul-2024, 05:58 PM)Gideonaut schreef: Die groene wordt om de zoveel tijd verwijderd en opnieuw geplaatst, er hebben volgens mij wel boden opgestaan maar niet echt hoge. Wat logisch is natuurlijk, er staan nu wel duidelijke fotos bij waar je kan zien dat het van binnen langzaam weg begint te roesten. Volgens mij heeft die bij de vorige eigenaar ook al heel lang buiten gestaan.
Je zou altijd nog kunnen vragen of die voor een realistisch bedrag overgenomen mag worden. Zo heb ik de mijne kunnen bemachtigen
Wat kan er allemaal wegroesten aan een velomobiel? Mijne stond bij mij ook buiten. Met schuimkap, dus weinig vocht maar zelfs de ketting had geen roest na 1 jaar nauwelijks gebruik.
Hij heeft m gekocht voor 3500 euro met tourkap en zomerdakje. Toerkkap is verkocht, blijft rond de 3250 euro over voor wat ie nu aanbiedt.
Eerder gaf ie in de mail aan ook wel voor een Dfxl te willen riolen zonder bijbetaling maar hij wil gewoon dikke winst natuurlijk. Dat blijkt ook wel uit zn recente prijsverhoging naar 5500 euro.
De vorige ronde boos ie m aan voor bieden vanaf 3500 of 4000 euro. Toen heb. Ik er geen boden op gezien, dacht ik?