15-Jul-2024, 03:47 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-Jul-2024, 04:02 PM door 365cycle.)
(15-Jul-2024, 03:33 PM)Hardloper schreef: Maar nu vmworld geen active interesse meer heeft in VM.nl. Dat maakt het netjes op tijd afwerken van zijn orders er niet vanzelfsprekend beter op. Want ze hebben gewoon weinig tot niks te verliezen.Zo'n einde van een samenwerkingsverband is juist een goede reden om alles er vlot door te duwen en het snel af te handelen.
Er zijn namelijk twee partijen die weinig meer te verliezen hebben. Samenwerken met een partner die niet gebaat is bij jouw toekomst doe je het best zo kort mogelijk
(15-Jul-2024, 03:27 PM)365cycle schreef: Ik heb inmiddels zowel Dronten als Breaza gemaild. Wacht op antwoord.Vanuit Dronten inmiddels een kort antwoord, en da's tof, want vandaag zijn ze eigenlijk dicht.
Teneerste werd ik (terecht) op m'n vingers getikt omdat ik direct contact zocht met hun producent. Ik maakte in dit geval gebruik van wat "privileges" waarvan ik vind dat ik die inmiddels wel heb, maar Theo heeft het op dit moment liever niet, en daar heb ik begrip en respect voor.
Ze gaan even in overleg en komen er snel op terug. Ik heb ook op de bestelling van hoekie (met echte naam) en bucovaina (zonder echte naam) gewezen, dus ik kan me zo voorstellen dat jullie ook wat gaan horen.
Als laatste - en als Theo dat zegt vind ik dat altijd fijn - een belangrijke mededeling:
"Het komt goed."
Als ik wat hoor, horen jullie het ook!
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.