17-Jul-2024, 08:29 PM
(17-Jul-2024, 07:56 PM)Hardloper schreef: @Wim inderdaad, dat als maar herhalen van dat half uurtje van ZoefZoef vind ik echt demotiverend werken. Met een schatting die misschien overdreven lang is, dat is realistischer dan een overdreven korte. En wanneer het dan eerder lukt, nou dan is dat leuk. Het gevoel hebben dat het normaal zou zijn dat het binnen een half uurtje mogelijk moet zijn. En dan ontdekken dat na 2 uur nog geen haar verder lijkt te zijn. Nou dat is niet motiverend. En naar mijn idee heb ik aangeven dat mijn evenwicht een uitdaging is. Dus aub kappen met steeds over half uur. En richt je op bruikbare tips zoals Wim doet. Maar naar aanleiding van dat ene filmpje met Thijs, ga ik eens kijken of dat blauwe kabeltje misschien wat kan ingekort worden.
Dan lees je het als uurtje.
Het is heel simpel. Als je het zonder hulp oefent is het langer. Heb je hulp met het evenwicht vinden, de juiste versnelling voor je roets dan is het binnen een half uurtje te doen. Niet vloeiend, maar voldoende om de persoon die met je meeloopt uit te laten puffen terwijl jij de roets in beweging onder je reet hebt.
Maar hey, dont worry. Dit is mn laatste reactie in dit draadje als het zo demotiverend is dus succes ermee!