18-Jul-2024, 06:59 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-Jul-2024, 07:05 PM door Wim -de roetsende.)
(18-Jul-2024, 09:16 AM)365cycle schreef: Hoi allemaal,
ik had interesse getoond in een Optima Rider trike voor de periode tot de Snoek er is, maar heb inmiddels wat anders gevonden dus ik sla die zelf even over.
Vind het echter nog altijd een leuk ding, volgens de verkoper kan hij een beurtje gebruiken maar hij is in principe rijdbaar.
hier te vinden op marktplaats
De Rider van Optima is hier al vaker ter sprake gekomen. Optima is geen Trike-bouwer en ik vind dat je dit ook goed kunt merken bij de Rider.
Er klopt gewoon te veel niet. De houding van de rijder t.o.v. het stuur bijvoorbeeld. Sommige van dit soort Trikes willen niet lekker rechtdoor rijden. Andere gaan makkelijk om. De positie van de rijder t.o.v. de wielen. Het klopt gewoon niet echt lekker.
Ik heb de Rhino gehad. Die is al een stuk beter, maar vergeleken met een Trike van een echte Trike-bouwer zijn het geen goede fietsen.
Echte Trike-bouwers: ICE, GreenSpeed, HP Velotechnik, Azub, Catrike, enz.
Maar ook nu: ga testrijden!!!!!! Koop niet ongezien een fiets.
Iedere rijder verwacht iets anders van een fiets. Dus zelf testen!!!
Luister dus ook vooral niet naar mij.
Vind jij een Rider heerlijk fietsen, koop 'm dan!!!
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler