Vandaag in plaats van 165 met 155 crank lengte gereden.
Configuratie: 80T x 11/32 x 42-406.
Ging best goed. Heel goed eigenlijk. Maar één zwaluw maakt nog geen zomer.
Wel: tandwiel-voor MOET dan (bij mijn configuratie) kleiner of het grootste tandwiel achter moet groter. Op een plek had ik zowaar ineens moeite om vanuit stilstand fatsoenlijk weg te rijden. Heb tandwiel-voor 70T liggen, dus die gaat er een dezer dagen op.
Edit: was even heel erg blij met de power, tot ik er aan dacht dat de powermeter gekalibreerd moet worden bij aanpassing cranklengte.
En hup, terug naar de realiteit
Ik voelde me even Jochem in zijn Snoek-L (zie Strava)
Configuratie: 80T x 11/32 x 42-406.
Ging best goed. Heel goed eigenlijk. Maar één zwaluw maakt nog geen zomer.
Wel: tandwiel-voor MOET dan (bij mijn configuratie) kleiner of het grootste tandwiel achter moet groter. Op een plek had ik zowaar ineens moeite om vanuit stilstand fatsoenlijk weg te rijden. Heb tandwiel-voor 70T liggen, dus die gaat er een dezer dagen op.
Edit: was even heel erg blij met de power, tot ik er aan dacht dat de powermeter gekalibreerd moet worden bij aanpassing cranklengte.
En hup, terug naar de realiteit
Ik voelde me even Jochem in zijn Snoek-L (zie Strava)