20-Jul-2024, 09:37 PM
(20-Jul-2024, 09:17 PM)bucovaina schreef: Is toch wel direct nog eens 1000eur er bovenop, gesteld dat ik nog wat van de prijs zou krijgen.
Ik weet niet, op een of andere manier wil ik een beetje een low cost VM, om wat te leren hoe je eraan moet sleutelen zonder meteen aan mijn "dure" nieuwe QV te gaan liggen klooien. Als ik hem ook deftig in orde heb, al dan niet met motor, heb ik altijd een vangnet, voor als mijn QV binnen moet of zo.
Of misschien krijg ik mijn vrouw wel overtuigd van een velomobiel als er eentje voor haar staat. Als ik er wat unicorns op schilder, is ze al half overhaald. Dan nog een grote hoorn erop en dan zaagt meteen niemand meer over een vlaggetje
Doe jezelf plezier en begin niet aan die 20" Quest. Er zijn voldoende redenen gegeven waarom het geen goed idee is. Wanneer gij je vrouw wilt overtuigen, zorg er dan voor dat ze iets fatsoenlijks heeft om op te oefenen. Dus die Carbon Quest XS houdt zijn waarde. Maar ga geen unicorn erop schilderen. Beter doe je er een sticker erop plakken van een unicorn. Zodat zonder te veel beschadigen dit verwijderd kan worden bij verkoop. Op vlak terrein en iemand die handig is. Die weet misschien er wel wat van te maken. Maar gij bent te veel op snelheid gefocust en je hebt een parcour met hoogte verschillen.
Maar misschien heeft Peter de Rond nog wel iets staan wat in aanmerking kan komen voor een gunstigere prijs.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.