Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overspuiten van een velomobiel
#48
(23-Jul-2024, 09:57 PM)JanBurp schreef: Ik denk dat als ik een keer de kleine beschadigingen in de gelcoat van 'n Quest onopvallender wil maken ik er dan maar wat stickers op plak. 

Het plakken van een sticker op een beschadiging heb ik geleerd van de beste blog-/verhalenschrijver die ik heb gekend en hij was tevens de maker van 'onze' forumfoto. Ik bedoel uiteraard Paul van Roekel.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , JanBurp


Berichten in dit topic
Overspuiten van een velomobiel - door GerDilven - 27-Aug-2023, 09:05 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Hardloper - 27-Aug-2023, 10:46 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Willeke_IGKT - 27-Aug-2023, 12:34 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door twilwel - 27-Aug-2023, 01:48 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Lig-hen - 27-Aug-2023, 01:53 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door twilwel - 27-Aug-2023, 01:54 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door twilwel - 27-Aug-2023, 04:31 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Gideonaut - 27-Aug-2023, 03:45 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door ZoefZoef - 27-Aug-2023, 03:55 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door ZoefZoef - 27-Aug-2023, 05:07 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Hardloper - 27-Aug-2023, 05:11 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door ZoefZoef - 27-Aug-2023, 06:31 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Hardloper - 27-Aug-2023, 08:05 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door ZoefZoef - 27-Aug-2023, 09:10 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Tom Fekkes - 27-Aug-2023, 10:47 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door ZoefZoef - 27-Aug-2023, 11:38 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Hardloper - 28-Aug-2023, 10:54 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door ZoefZoef - 28-Aug-2023, 03:29 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Hardloper - 28-Aug-2023, 04:28 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Willeke_IGKT - 28-Aug-2023, 04:17 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door TimSch - 28-Aug-2023, 04:55 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Hardloper - 28-Aug-2023, 06:28 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door ZoefZoef - 28-Aug-2023, 08:14 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door TimSch - 28-Aug-2023, 07:46 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door LigfietsWilsum - 28-Aug-2023, 09:05 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door ZoefZoef - 28-Aug-2023, 09:32 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Jeroen S - 28-Aug-2023, 09:50 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Gideonaut - 28-Aug-2023, 11:31 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door bucovaina - 23-Jul-2024, 08:00 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Hardloper - 23-Jul-2024, 11:29 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Gideonaut - 23-Jul-2024, 02:32 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door bucovaina - 23-Jul-2024, 03:18 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door JanBurp - 23-Jul-2024, 05:02 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Gideonaut - 23-Jul-2024, 05:06 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door bucovaina - 23-Jul-2024, 05:37 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door JanBurp - 23-Jul-2024, 05:51 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Gideonaut - 23-Jul-2024, 05:57 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Hardloper - 23-Jul-2024, 06:17 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door JanBurp - 23-Jul-2024, 09:57 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Wim -de roetsende - 24-Jul-2024, 09:33 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door bucovaina - 23-Jul-2024, 06:13 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Gideonaut - 23-Jul-2024, 06:44 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door bucovaina - 23-Jul-2024, 08:17 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door 365cycle - 24-Jul-2024, 03:33 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Willeke_IGKT - 24-Jul-2024, 10:09 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Jeroen S - 24-Jul-2024, 02:56 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Bacchus - 24-Jul-2024, 04:34 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door bucovaina - 24-Jul-2024, 03:04 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door BaronEnQuest - 30-Dec-2024, 04:03 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door 365cycle - 30-Dec-2024, 04:06 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door twilwel - 30-Dec-2024, 07:10 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door BaronEnQuest - 11-Jan-2025, 01:11 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door twilwel - 11-Jan-2025, 01:52 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door BaronEnQuest - 16-Jan-2025, 02:22 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door twilwel - 16-Jan-2025, 03:40 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Gideonaut - 23-Jan-2025, 11:17 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door BaronEnQuest - 27-Jan-2025, 03:55 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Snoek043 - 03-Feb-2025, 04:27 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door BaronEnQuest - 05-Feb-2025, 05:53 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Snoek043 - 29-Jan-2025, 10:12 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door datakneder - 29-Jan-2025, 02:07 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door 365cycle - 29-Jan-2025, 02:53 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Hardloper - 29-Jan-2025, 03:01 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Snoek043 - 29-Jan-2025, 04:24 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Hardloper - 29-Jan-2025, 05:09 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door 365cycle - 29-Jan-2025, 05:52 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Hardloper - 27-Jan-2025, 04:37 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Hardloper - 28-Jan-2025, 11:09 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door BaronEnQuest - 28-Jan-2025, 09:31 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Gideonaut - 28-Jan-2025, 11:43 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Hardloper - 28-Jan-2025, 12:52 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door 365cycle - 28-Jan-2025, 04:34 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Hardloper - 28-Jan-2025, 05:09 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Jeroen S - 30-Jan-2025, 08:42 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Snoek043 - 30-Jan-2025, 09:55 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Snoek043 - 06-Feb-2025, 09:35 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door twilwel - 06-Feb-2025, 01:07 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Snoek043 - 06-Feb-2025, 04:24 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door BaronEnQuest - 27-Mar-2025, 11:07 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Frutsel - 27-Mar-2025, 11:57 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door BaronEnQuest - 27-Mar-2025, 12:29 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door LigfietsWilsum - 27-Mar-2025, 11:18 AM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Snoek043 - 27-Mar-2025, 03:02 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door BaronEnQuest - 27-Mar-2025, 03:30 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door LigfietsWilsum - 27-Mar-2025, 06:02 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Willeke_IGKT - 27-Mar-2025, 03:46 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Hoekie - 27-Mar-2025, 06:47 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door BaronEnQuest - 27-Mar-2025, 11:19 PM
RE: Overspuiten van een velomobiel - door Jeroen S - 27-Mar-2025, 11:14 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM