26-Jul-2024, 05:19 PM
De rol is inderdaad nog een kunstof rol. Ik wist niet dat deze er ook zijn van metaal.
Tijdens het roetsen gebruik ik relatief weinig de versnellingen. De sleuven zitten ook allemaal rond dezelfde hoogte op de rol. Soms wissel ik zelfs helemaal niet tijdens een rit.
Ik heb korte beentjes. Binnenbeenlengte van 78cm ongeveer.
Bedenk me net dat er eens een periode is geweest dat ik steeds wat hoorde klapperen. Mn broer eens gevraagd en die had het erover dat dat het dyneema was dat tegen het frame sloeg. Ik weet alleen niet meer of dat met deze 209 was of mr de vorige. Daar had ik destijds het achterwiel van omgewisseld met die uit een 222 om zo 2 dezelfde velgen te hebben en de grotere bergsnek. Ik kan me niet herinneren of op die 209 ook zo'n geleiderol zat. Het klapperen was meen ik opgelost nadat ik de de dyneema en elastiek strakker had gezet.
Binnenkort eens kijken of ik de sleuf wat kan opvullen met wat lijm ofzo. Ik geloof niet dat het nu nadelen geeft, maar toch.
Tijdens het roetsen gebruik ik relatief weinig de versnellingen. De sleuven zitten ook allemaal rond dezelfde hoogte op de rol. Soms wissel ik zelfs helemaal niet tijdens een rit.
Ik heb korte beentjes. Binnenbeenlengte van 78cm ongeveer.
Bedenk me net dat er eens een periode is geweest dat ik steeds wat hoorde klapperen. Mn broer eens gevraagd en die had het erover dat dat het dyneema was dat tegen het frame sloeg. Ik weet alleen niet meer of dat met deze 209 was of mr de vorige. Daar had ik destijds het achterwiel van omgewisseld met die uit een 222 om zo 2 dezelfde velgen te hebben en de grotere bergsnek. Ik kan me niet herinneren of op die 209 ook zo'n geleiderol zat. Het klapperen was meen ik opgelost nadat ik de de dyneema en elastiek strakker had gezet.
Binnenkort eens kijken of ik de sleuf wat kan opvullen met wat lijm ofzo. Ik geloof niet dat het nu nadelen geeft, maar toch.