28-Jul-2024, 09:29 AM
Ik heb de brouter webpagina leren kennen en hij lijkt mij prettig in gebruik, maar op mijn telefoon sluiten de pagina's als je vanaf de zijkant van het scherm veegt. BRouter heropend zonder alles wat je recentelijk hebt gedaan. Lastig.
Dus dacht ik dat hun app dan de oplossing zou zijn.
Via de Google winkel binnen gehaald en bij openen krijg ik een pop-up om de download beheerder of de BRouter app te kiezen.
Download beheerder geeft de wereldkaart en daarop kun je Nederland in twee delen downloaden. Dat gedaan en dan krijg je twee markeringen op de kaart en verder geen verandering. Nogmaals klikken geeft hernieuwd downloaden van dezelfde kaart (denk ik, je krijgt geen verdere details.)
Daar loop ik dus vast.
De andere optie geeft een lijst profiel opties, kies er een, kies daarna de juiste optie en je krijgt weer een keuze lijst.
Maar in elk geval loop ik vast op een verlaat die me uit de app gooit.
En de app opent met diezelfde pop-up die dezelfde opties geeft.
Heeft iemand ervaring met deze app en hoe je hier doorheen komt?
Dus dacht ik dat hun app dan de oplossing zou zijn.
Via de Google winkel binnen gehaald en bij openen krijg ik een pop-up om de download beheerder of de BRouter app te kiezen.
Download beheerder geeft de wereldkaart en daarop kun je Nederland in twee delen downloaden. Dat gedaan en dan krijg je twee markeringen op de kaart en verder geen verandering. Nogmaals klikken geeft hernieuwd downloaden van dezelfde kaart (denk ik, je krijgt geen verdere details.)
Daar loop ik dus vast.
De andere optie geeft een lijst profiel opties, kies er een, kies daarna de juiste optie en je krijgt weer een keuze lijst.
Maar in elk geval loop ik vast op een verlaat die me uit de app gooit.
En de app opent met diezelfde pop-up die dezelfde opties geeft.
Heeft iemand ervaring met deze app en hoe je hier doorheen komt?
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)