28-Jul-2024, 09:42 PM
Ik heb vorige zomer op de terugweg vanuit Polen twee keer met mijn mobieltje op brouter.de/brouter-web een route laten uitrekenen, het gpx bestand gedownload en vervolgens in OsmAnd geladen. Het was een beetje priegelwerk op zo'n klein scherm, maar het ging wel. Het selecteren van het juiste profiel lukte ook wel, als ik het me goed herinner.
De app heb ik nog nooit gebruikt.
Brouter-web vind ik wel fijner werken op mijn laptop. Meestal maak ik nog wat aanpassingen in de berekende route door de route-lijn naar bepaalde punten te verslepen. Of dat met een aanraakscherm ook te doen is weet ik niet.
Ik heb wel eens vaker de opmerking gelezen dat bikerouter.de iets beter ingestelde profielen voor velomobiel heeft.
De app heb ik nog nooit gebruikt.
Brouter-web vind ik wel fijner werken op mijn laptop. Meestal maak ik nog wat aanpassingen in de berekende route door de route-lijn naar bepaalde punten te verslepen. Of dat met een aanraakscherm ook te doen is weet ik niet.
Ik heb wel eens vaker de opmerking gelezen dat bikerouter.de iets beter ingestelde profielen voor velomobiel heeft.