Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De kogel is door de kerk (tromgeroffel)
#19
(31-Jul-2024, 10:09 AM)bucovaina schreef: Héhé, Peter vertelde me gisteren dat jij de sterkste rijder van Nederland moet zijn en dus gemiddeldes haalt die ik niet snel (of nooit vermoed ik) ga halen en al helemaal niet met een QV Smile . Mijn traject is gelukkig hoofdzakelijk rechtdoor, op de rijbaan. Ook niet echt bochten waar ik voluit in zou kunnen gaan (blind, slecht wegdek, ... ). Gewoon buikgevoel hoor, maar ik denk dat ik met mijn traject een stuk sneller ga zijn met een Bülk.



Maar goed, de kogel is sowieso toch door de kerk.

Ik vrees dat die informatie onjuist is aangezien ik altijd al Belg geweest ben Big Grin  Aangezien ik al van kind af aan veel fiets zal het waarschijnlijk wel kloppen dat ik bij de sterkste rijders zit, dat wel. Nooit gemeten in een wedstrijd...

Als je een kleiner iemand ook wil laten gebruik maken van je VM dan is een lichtere wellicht wel een betere keuze ja. Belangrijkste is dat je over een jaar geleden kan zeggen "ik heb de juiste keuze gemaakt" Wink Voor mij is dat het geval met de QV, voor jou wellicht met de Bülk ook eens ie naar jouw wensen is ingesteld. In Limburg is het rustiger qua hoogteverschillen, dat zijn vooral geleidelijke stijgingen en zelden korte, steile hellingen.

Ik zal niet snel een VM delen met mijn vriendin, ze is 20 cm kleiner dan mij en is veel minder sterk in de benen. Zij is tevreden met haar gewone fiets nu (haar werk is ook maar 5 km rijden momenteel)

Als ik een andere VM zou kiezen dan een QV dan zou ik nu het sterkst neigen naar een Tuna (ook benieuwd naar de halo die daarvoor in ontwikkeling zou zijn).
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
De kogel is door de kerk (tromgeroffel) - door bucovaina - 30-Jul-2024, 09:39 PM
RE: De kogel is door de kerk (tromgeroffel) - door qv-tester - 31-Jul-2024, 10:32 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn nieuwe Performer Highracer
Hoe bevallen de beid...Lopopodium — 11:16 PM
Hallo allemaal!
Ik stel mij graag ev...denman1710 — 11:11 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Probeer het, en je w...Lopopodium — 11:02 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
OK bedankt iederee...Wim -de roetsende — 11:01 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag ben ik deze ...kuŝbiciklo — 10:23 PM
Ervaringen met de Tuna
Als ik zo lees zal v...Hardloper — 10:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Mooi Wit is Niet...Hoekie — 09:52 PM
Heeft iemand een heflift in gebruik?
Ik vind de fiets t...Hoekie — 09:41 PM
Heeft iemand een heflift in gebruik?
Ik vind de fiets toc...Jeroen S — 09:37 PM
Medeliggers onderweg
Schijnbaar is da...Bob Hagendijk — 08:44 PM
Medeliggers onderweg
Schijnbaar is dat ...Josligfiets — 08:22 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Zie hierJosligfiets — 08:17 PM
DF269 - Verkocht
Vanmorgen weer gespo...Arend-Jan — 08:17 PM
Ervaringen met de Tuna
Ja, dat is ook preci...Arend-Jan — 08:15 PM
Medeliggers onderweg
En ik nu twee keer d...Arend-Jan — 08:13 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Ik krijg een déjà vu...Lopopodium — 08:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
He, sinds wanneer ...Fietsbennie — 08:02 PM