Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rondje Ketelmeer
#37
Was in de schuur aan het zoeken, wat vind ik in een bakje met prut? Inderdaad een snelschakeltje. Heuj! Big Grin  Hup, samen met de kettingpons in de reparatieset van de M5.
Vrijdag heb ik gesnipperd voor de volgende rit. Ik zit te denken de Utrechtse Heuvelrug op te zoeken, we zien wat dat wordt. Eerst de Wilhelminabrug maar zien overkomen...
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 20-Aug-2018, 04:52 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 20-Aug-2018, 05:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Roepers - 20-Aug-2018, 05:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door elnuar - 20-Aug-2018, 05:43 PM
RE: rondje Ketelmeer - door ErikvanD - 20-Aug-2018, 05:48 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 20-Aug-2018, 08:15 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 20-Aug-2018, 10:39 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Wim -de roetsende - 21-Aug-2018, 09:55 AM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 21-Aug-2018, 10:40 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 21-Aug-2018, 11:38 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Bert_Rijssen - 22-Aug-2018, 12:37 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 22-Aug-2018, 01:06 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Bert_Rijssen - 22-Aug-2018, 04:51 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 23-Aug-2018, 11:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door zeeuwwindje - 27-Aug-2018, 04:04 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 27-Aug-2018, 10:20 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 23-Aug-2018, 11:03 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 23-Aug-2018, 11:10 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 23-Aug-2018, 11:14 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Roepers - 23-Aug-2018, 11:23 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 24-Aug-2018, 10:37 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 24-Aug-2018, 10:47 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 24-Aug-2018, 11:00 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Roepers - 24-Aug-2018, 10:57 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 25-Aug-2018, 12:54 AM
RE: rondje Ketelmeer - door Johan. - 25-Aug-2018, 08:31 AM
RE: rondje Ketelmeer - door ErikvanD - 25-Aug-2018, 09:14 AM
RE: rondje Ketelmeer - door PietV* - 25-Aug-2018, 10:07 AM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 27-Aug-2018, 12:59 PM
RE: rondje Ketelmeer - door PietV* - 27-Aug-2018, 04:25 PM
RE: rondje Ketelmeer - door elnuar - 27-Aug-2018, 04:29 PM
RE: rondje Ketelmeer - door zeeuwwindje - 28-Aug-2018, 04:12 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 27-Aug-2018, 10:24 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 28-Aug-2018, 04:57 PM
RE: rondje Ketelmeer - door PietV* - 28-Aug-2018, 05:06 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 28-Aug-2018, 07:24 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Fietsbennie - 12-Sep-2018, 10:17 PM
RE: rondje Ketelmeer - door Lopopodium - 12-Sep-2018, 10:45 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM