Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijn nieuwe Performer Highracer
#34
Prachtige fiets, en ook inspirerend!
De stoel een beetje aanpassen met extra versterking zodat hij weer naar voren kan, hoeft niet moeilijk te zijn. Het linke van crank-wiel overlap lijkt me dat je er pas echt last van hebt als je er niet op bedacht bent en er niks meer te redden valt.
Je opmerking over de staartstroomlijn herken ik. Wellicht levert het niks op ten opzichte van een vlakke racer zonder bagage, maar iets steiler en met bagage is naar mijn ervaring zo’n 10 procent trager dan een punt. En dan is die van mij nog niet eens optimaal gevormd.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 09-Jun-2024, 12:53 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Willeke_IGKT - 09-Jun-2024, 08:45 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door 365cycle - 09-Jun-2024, 12:15 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 10:43 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Hardloper - 09-Jun-2024, 03:36 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 10-Jun-2024, 06:40 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Frutsel - 10-Jun-2024, 11:00 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 11:19 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 11:23 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 02:58 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 03:26 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door blokdoorn - 15-Jun-2024, 03:43 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 03:56 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door blokdoorn - 15-Jun-2024, 05:07 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door voodoo - 15-Jun-2024, 04:15 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 05:39 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 15-Jun-2024, 09:35 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door melle z - 15-Jun-2024, 09:56 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2024, 11:58 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 16-Jun-2024, 11:43 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 21-Jun-2024, 11:36 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 22-Jun-2024, 04:37 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Merijn - 22-Jun-2024, 12:31 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Fietsbennie - 22-Jun-2024, 07:35 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Victor - 22-Jun-2024, 07:57 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 09-Jul-2024, 03:59 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 09-Aug-2024, 10:13 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door datakneder - 09-Aug-2024, 10:31 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Merijn - 09-Aug-2024, 11:17 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door 365cycle - 10-Aug-2024, 12:44 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 10-Aug-2024, 10:41 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Merijn - 10-Aug-2024, 11:49 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door GHOOGEN - 10-Aug-2024, 07:22 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door denman1710 - 18-Sep-2024, 11:58 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Jeroen S - 19-Sep-2024, 07:43 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 19-Sep-2024, 08:10 AM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Lopopodium - 19-Sep-2024, 11:16 PM
RE: Mijn nieuwe Performer Highracer - door Bob Hagendijk - 25-Sep-2024, 08:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM
Optimalisatie van een WAW.
Wat is er mis met W...datakneder — 10:58 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VERKO...Gideonaut — 10:41 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Een ligfiets met e...Martin van Mourik — 09:43 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM