11-Aug-2024, 05:01 PM
Ik heb dit weekend een langere tocht gemaakt, vrijdag eerst naar het Zuiderzeemuseum en daarna naar mijn overnachtingsplek ongeveer 10 km terug. Zaterdag naar Dronten en terug naar in de buurt van Enkhuizen. Op zondag naar huis.
Die stukken dat ik een reden had om op een bepaalde tijd of een vroeg moment aan te komen heb ik alleen een paar kortere stops gehouden in de fiets en alleen de fiets uit voor plas pauzes.
Op de ritten waar er geen tijdsdruk was ben ik vaker uitgestapt en op zondag een rustige lunch in een cafe.
Op ritten waar geen tijdsdruk op zit kan ik ook de fiets uitgaan voor wat winkelen of bij een fruit stalletje langs de weg.
Die stukken dat ik een reden had om op een bepaalde tijd of een vroeg moment aan te komen heb ik alleen een paar kortere stops gehouden in de fiets en alleen de fiets uit voor plas pauzes.
Op de ritten waar er geen tijdsdruk was ben ik vaker uitgestapt en op zondag een rustige lunch in een cafe.
Op ritten waar geen tijdsdruk op zit kan ik ook de fiets uitgaan voor wat winkelen of bij een fruit stalletje langs de weg.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)