Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Buelk racing hood en warm weer
#32
(12-Aug-2024, 10:21 PM)Arend-Jan schreef: QV is heel praktisch, maar je kan met een Milan GT ook echt prima op fietskampeervakantie hoor, been there done that. 

Past veel meer in dan je zou denken. Je moet wel een beetje puzzelen en nee een enorme bungalowtent gaat niet lukken haha 


Maar een tentje, en ook basic kook spulletjes en zelfs een stoeltje en klein tafeltje kreeg ik prima mee. Had wel de optionele bagagevakken voor de voorwielen.

Zelfs op een open ligger krijg je een volledige kampeeruitrusting, inclusief stoeltje, mee. Een niet-kleine velomobiel zou toch minstens zoveel ruimte moeten hebben als een paar flinke banaantassen.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 05:19 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door datakneder - 11-Aug-2024, 06:13 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Arend-Jan - 11-Aug-2024, 08:33 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 08:59 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door 365cycle - 11-Aug-2024, 09:46 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Jeroen S - 11-Aug-2024, 10:26 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 11-Aug-2024, 12:51 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door twilwel - 11-Aug-2024, 06:41 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 07:05 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 07:57 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 08:44 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 10:14 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 12-Aug-2024, 11:50 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 01:37 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Bacchus - 12-Aug-2024, 02:11 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 04:37 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Arend-Jan - 12-Aug-2024, 10:21 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Bacchus - 13-Aug-2024, 09:36 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 12-Aug-2024, 05:16 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 05:42 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door LigZeeuw - 12-Aug-2024, 06:04 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 06:09 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 12-Aug-2024, 07:32 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Willeke_IGKT - 12-Aug-2024, 06:28 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 07:33 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 13-Aug-2024, 10:00 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Jeroen S - 14-Aug-2024, 08:09 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Willeke_IGKT - 14-Aug-2024, 08:50 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Lig-ger - 17-Aug-2024, 12:25 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Arend-Jan - 21-Sep-2024, 07:20 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM