16-Aug-2024, 10:34 PM
Ik heb de originele wieltjes en beugeltjes van Arnold en heb sindsdien geen problemen meer, voorheen zat er volgens mij zo'n metaal plaatje met een pennetje en dat was drama, ook broek ertussen of ketting tussen het wieltje en het frame, (m'n frame heeft zoveel schade opgelopen door dat onding...)
zo'n dekseltje erover lijkt me ook wel iets maar hoe hou je die op zijn plaats? anders draait hij met het wieltje mee en bijt de ketting dat hele ding kapot.
Ik zou ook niet weten met welk materiaal je zou moeten printen wat het een lange levensduur geeft, al helemaal als het aan de buitenkant van het wieltje gemonteerd moet worden waar je been langs wrijft?
zo'n dekseltje erover lijkt me ook wel iets maar hoe hou je die op zijn plaats? anders draait hij met het wieltje mee en bijt de ketting dat hele ding kapot.
Ik zou ook niet weten met welk materiaal je zou moeten printen wat het een lange levensduur geeft, al helemaal als het aan de buitenkant van het wieltje gemonteerd moet worden waar je been langs wrijft?
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron