Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Buelk racing hood en warm weer
#37
(17-Aug-2024, 12:25 PM)Lig-ger schreef: Ik ga in elk geval stukken sneller dan de lowracer en deze is nog maar 1x de schuur uit geweest dit jaar om ermee naar het werk te rijden. Een velomobiel is veel comfortabeler. Je dropt er alles in en hoeft minder na te denken wat je in die beperkte tas stopt.

Met dat laatste ben ik het helemaal eens. Je gooit alles in de vm en je gaat.


Toch vind ik het fietsen met een 2-wieler vele malen leuker dan het saaie gerammel in een vm.

Een 2-wieler zoeft en is stil. Het rijden van bochten is fenomenaal en veel meer fun dan met een vm.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper , Bacchus


Berichten in dit topic
Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 05:19 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door datakneder - 11-Aug-2024, 06:13 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Arend-Jan - 11-Aug-2024, 08:33 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 08:59 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door 365cycle - 11-Aug-2024, 09:46 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Jeroen S - 11-Aug-2024, 10:26 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 11-Aug-2024, 12:51 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door twilwel - 11-Aug-2024, 06:41 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 07:05 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 07:57 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 08:44 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 11-Aug-2024, 10:14 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 12-Aug-2024, 11:50 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 01:37 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Bacchus - 12-Aug-2024, 02:11 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 04:37 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Arend-Jan - 12-Aug-2024, 10:21 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Bacchus - 13-Aug-2024, 09:36 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 12-Aug-2024, 05:16 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 05:42 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door LigZeeuw - 12-Aug-2024, 06:04 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 06:09 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door bucovaina - 12-Aug-2024, 07:32 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Willeke_IGKT - 12-Aug-2024, 06:28 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 12-Aug-2024, 07:33 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Hardloper - 13-Aug-2024, 10:00 AM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Jeroen S - 14-Aug-2024, 08:09 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Willeke_IGKT - 14-Aug-2024, 08:50 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Lig-ger - 17-Aug-2024, 12:25 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Wim -de roetsende - 17-Aug-2024, 01:15 PM
RE: Buelk racing hood en warm weer - door Arend-Jan - 21-Sep-2024, 07:20 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM